16.03.2023, 21:21
Mám optiku cez Telekom 1000/500 Mb/s, satelitný set-top box Vu+ Duo 4k a pripojenie je riešené výlučne po kábli
Pri prehravaní filmu z stream cinema väčšieho ako cca. 16-20 Gb mi film seká a nedá sa to pozerať a keď si chcem film siahnuť tak stahuje neskutočne pomaly
Problém som riešil s podporou od telekomu 3x a vždy s rovnakým výsledkom - u nás chyba nie je. 4x bol u mňa technik osobne a tiež konštatoval že oni majú všetko v poriadku a že sa s takou chybou ešte nestretol - pri prehrávaní videa bola rýchlosť internetu 950 Mb/s a film sekal a konštatoval že na trase je niekde nejaký blok alebo niečo podobné. V roku 2022 som mal pripojenie cez optiku Orange a vtedy to išlo bez problémov tak preto som najprv kontaktoval podporu od telekomu.
Následne mi od telekomu prišla správa ,,
Na to, aby sme vedeli diagnostikovat problem z nasej strany, ak to bude mozne, potrebujeme z Vasej strany zistit:
- ping a traceroute na IP adresu poskytovatela danej sluzby
- ping a traceroute na telekom.sk
Je potrebne zaslat screenshoty tychto hodnot, ktore nasledne vieme poslat nasim sietovym technikom. Samozrejme je este potrebne zistit udaje od poskytovatela, ktore sme Vam napisali v predchadzajucom e-maily.
Az nasledne vieme urobit nejaky zaver a dopomoct k rieseniu.,,
Skúsil som prehrávanie cez Kodi v pc a aj cez android box a s rovnakým výsledkom - film seká a je to nepozeratelné.
S pozdravom a za odpoveď vopred ďakujem
Pri prehravaní filmu z stream cinema väčšieho ako cca. 16-20 Gb mi film seká a nedá sa to pozerať a keď si chcem film siahnuť tak stahuje neskutočne pomaly
Problém som riešil s podporou od telekomu 3x a vždy s rovnakým výsledkom - u nás chyba nie je. 4x bol u mňa technik osobne a tiež konštatoval že oni majú všetko v poriadku a že sa s takou chybou ešte nestretol - pri prehrávaní videa bola rýchlosť internetu 950 Mb/s a film sekal a konštatoval že na trase je niekde nejaký blok alebo niečo podobné. V roku 2022 som mal pripojenie cez optiku Orange a vtedy to išlo bez problémov tak preto som najprv kontaktoval podporu od telekomu.
Následne mi od telekomu prišla správa ,,
Na to, aby sme vedeli diagnostikovat problem z nasej strany, ak to bude mozne, potrebujeme z Vasej strany zistit:
- ping a traceroute na IP adresu poskytovatela danej sluzby
- ping a traceroute na telekom.sk
Je potrebne zaslat screenshoty tychto hodnot, ktore nasledne vieme poslat nasim sietovym technikom. Samozrejme je este potrebne zistit udaje od poskytovatela, ktore sme Vam napisali v predchadzajucom e-maily.
Az nasledne vieme urobit nejaky zaver a dopomoct k rieseniu.,,
Skúsil som prehrávanie cez Kodi v pc a aj cez android box a s rovnakým výsledkom - film seká a je to nepozeratelné.
S pozdravom a za odpoveď vopred ďakujem