• 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rychlost / kvalita služby kra.sk
(22.05.2020, 11:21)temporal Napsal(a):
(21.05.2020, 11:21)nereknu Napsal(a):
(20.05.2020, 12:29)temporal Napsal(a): yanick@nereknu
Ono je to veľmi subjektívne, nemuseli napísať nič a myslím si, že by sa nič nestalo.
Ospravedlnili sa, dali zľavu a týždeň zadarmo. Jasné, že mohli dať mesiac zadarmo a/alebo 50% zľavu. Ale zase by sa našli ľudia, ktorým by sa to zdalo málo. Faktom je, že ľudia, ktorí sa kvôli výpadkom nemohli dostať k vlastným súborom je asi menej ako.prstov na ruke drevorubača.
Úprimne, mňa ten mail prekvapil, všetkým je jasné, že Kra nemá.s uložislami ako OneDrive alebo Google Drive nič spoločné, nikto si tam nezálohuje svoje údaje alebo fotky. A naozaj som nečakal mail: "Mrzí nás, že ste sa nedostali k svojmu warezu, ako ospravedlnenie vám dávame týždeň zadarmo a zľavu k tomu."
Chápem, že sú ľudia, ktorí sa na to pozerajú z inej perspektívy a netvrdím, že sa mýlia. Len som chcel objasniť ako to vidím ja.
Myslím, že po takýchto negatívnch reakciách už ani nič v budúcnosti nenapíšu a zľavy nebudú žiadne. Vždy sa nájdu nespokojenci, ktorým sa bude všetko máliť.
Mnohí majú veľké oči, koľko zarobili, ale náklady, vstupné investície a v neposlenom rade odmena za prácu ludí nestojí málo. Oni nefungujú roky ako WS, že by už mali našetrené, aby mohli investovať do ďalšieho HW. Takže je logické, že teraz na začiatku si nemôžu dovoliť dať 50% zľavu. Keď si u nich zakúpite rok, tak ten rok musia z tej sumy, čo teraz zaplatíte platiť všetky náklady, to nie je o tom, že teraz ste im jednorazovo dali "veľa" peňazí. Prepočítajte si tú sumu za rok na 12 mesiacov a zistíte, že to máte velice lacno a neviem čo by ste za tú cenu chceli. Keď ste nároční, tak si kúpne Netflix, HBO...je kopec možností. Len tu mám pocit, že sa najviac sťažujú takí, čo sú na jednej strane nároční a na druhej strane by všetko chceli najlepšie zadarmo. Mnohí zrejme netušia koľko je za tým práce a zrejme si myslia, že pre ich 4K filmy bude kopec ľudí pracovať zadarmo a na dobré slovo, ktorého by sa aj tak nedočkali, lebo si viem predstaviť, že aj keby to bolo zadarmo, tak by sa našli nespokojenci.

Pokusím se to shrnout - zaplatil jsem službu a je úplně jedno jestli to stojí euro nebo 10 euro. Za to, že jsem zaplatil bych měl dostat slibovanou službu, která pojede jak má a ne, že to nepojede skoro vůbec - s občasnými výpadky se samozřejmě počítá. Teď jsme dostali týden zdarma za něco, co jsem během 3 týdnů nemohl využít a k tomu 10% slevu. Takže mám za další měsíc znovu zaplatit za službu, která nejede jak má a těch 10% mě má navnadit? Jak jsem psal - za službu jsem ochoten platit klidně i víc než u webshare, ale musí to prostě jet a tím že to BBaron odpojil od ws předčasně (nebyl kra.sk 100% odladěn), tak kra.sk jen přišel o zákázníky jako já (já tomu dám za měsíc ještě šanci, pokud nebude konkurence v lepším stavu), kteří by za to platili.

Bežnému uživateľovi to ide stále. Zato, že ty potrebuješ neviem akú vysokú kvalitu v prime time, to je už tvoj problém. Nikde vo všeobecných obchodných podmienkach nemáš záväzok, že ti garantujú nejakú rýchlosť alebo vysokú kvalitu. Takže si najprv prečítaj za čo si zaplatil a aké sú povinnosti poskytovateľa. Keď chceš kvalitu, ktorú ti niekto garantuje, tak si ju kúp u niekoho, kto sa ti zaviaže už v zmluve, že ju dostaneš. A potom môžes nadávať oprávnene. A samozrejme bude to stáť podstatne viac. Ale vypisovať, že nič nejde už týždne je čisté klamstvo. Iks ľudí tu už napísalo, že to funguje normálne. Dokonca tu sú aj dôkazné videá.
Ja myslim ze server kra.sk negarantuje rychlost a kvalitu ziadneho streamovanie, ved si predsa platime za ulozisko... :-)
VU+ DUO 4k, TV4, Amazon FireStick 4k, RPi4 - LibreElec
  Odpovědět


Příspěvků v tématu
Rychlost / kvalita služby kra.sk - od BigTim - 06.05.2020, 20:53
RE: Rychlost / kvalita služby kra.sk - od stehan - 22.05.2020, 15:27

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 20 host(ů)