27.09.2020, 19:48
(27.09.2020, 18:30)janis01 Napsal(a): Jedná se o chybu, kterou hlásil před pár dny dragodast - HTTPS problém. Na žádném zařízení se nemohu přihlásit v KODI do Stream Cinema. Jiné doplňky, které mám aktivní, fungují. Jinou síť nemám k dispozici. Minulý týden bylo vše bez problémů. Jak jsem psal, nejsem v tom expert. Zkusil jsem vypnout router ze sítě, nepomohlo to. Zatím jsem tedy nepřeinstalovával celé KODI. Ale asi to nemá smysl, protože to nejde ve všech třech zařízeních. Navíc v telefonu jsem dlouho aplikaci nevyužíval. V PC a v televizi často, nejvíce přes rozhraní Vero 4K+ připojené k TV. Do routeru se stejně nedostanu, vstup přes IP adresu routeru - brány IPV4 (našel jsem info na netu) nemá odezvu.My máme stejný problém už druhy den. Jsem absolutní laik, takže vidím, že mi to píše chyba certifikátu, zadání certifikátu selhalo. Stránku si nevyhledám, proste tam není. Mám předplaceno do června příštího roku.