19.02.2021, 14:09
@"Jaalenja90" treba byt trocha viac konkretny. Pri streamovani su dva druhy "sekania".
snad som ti dostatocne objasnil problematiku ... ak by bol este s niecim problem, tak kludne napis....
- Jedno sekanie je sposobene tym, ze zariadenie nestiha dekodovat a synchronizovat zvuk s obrazom. V tomto pripade treba nastavit preposielanie zvuku do TV. Viac o tomto nastaveni sa docitas na: https://stream-cinema.online/install#audio
- druhe sekanie je sposobene rychlostou internetu, kde KODI nezvlada stahovat prehravany subor. Tu je viacero moznych pricin:
- Ta asi najcastejsia je problem v domacej sieti. Ak je zariadenie, ktore prehrava subor pripojene cez wifi. Aby problem s wifi eliminoval, odporucam pripojit zariadenie cez LAN. Ak to nieje mozne, tak odporucam skusit s mobilom premerat silu signalu.
- Druhy problem s rychlostou internetu je samotny poskytovatel internetu. V dnesnej dobe sa poskytovatelia "predbiehaju" v tom, kto da komu vacsiu rychlosti internetu za co najnizsiu cenu. Spoliehaju sa pri tom na to, ze nikto nebude predsta stahovat 24/7 ... ked ale predaju vsetkym svojim zakaznikom 1Gbps pripojenie do internetu, ale oni sami maju max 10Gbps pripojenie, tak mozu v podstate v jeden moment poskytovat ten 1Gbps len 10ludom (to je len obrazne napisane). Ak ale tych zakaznikov je viac, tak dochadza k obmedzovaniu rychlosti. Tu sa da jedine kontaktovat svojho poskytovatela a donutit ho pozriet sa na graf vytazenosti a verit mu, ze hovori pravdu, ked tvrdi, ze linka nieje vytazena.
- Treti dovod je tiez tak trocha sposobeny poskytovatelom internetu, ale trocha iny. Smerovanie na servre kra.sk ide "zlou" cestou. Skus kontaktovat support kra.sk a vysvetli im problem, snad ti budu vediet pomoct.
snad som ti dostatocne objasnil problematiku ... ak by bol este s niecim problem, tak kludne napis....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.