@"BBaron"
Ahoj, tak u mna uz niekolko dni stale vyskakuje v intervaloch synchronizacia trakt epizode, má to tak byt?
dakujem.
Synchronizacia bezi ak pride info z traktu, ze sa zmenil nejaky cas zmeny. Nasledne sa spusti synchronizacia. Ak synchronizacia skonci uspesne, tak sa znova caka na zmenu. Ak pocas synchronizacie nieco spustis, tak sa synchronizacia zastavi a spusti sa znova ked sa video zastavi…Nedochadza ale ku komplet synchronizacii, ale len k synchronizacie podla historie v danom dni…je to nasledne rychlejsie
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
(20.01.2022, 16:09)BBaron Napsal(a): Synchronizacia bezi ak pride info z traktu, ze sa zmenil nejaky cas zmeny. Nasledne sa spusti synchronizacia. Ak synchronizacia skonci uspesne, tak sa znova caka na zmenu. Ak pocas synchronizacie nieco spustis, tak sa synchronizacia zastavi a spusti sa znova ked sa video zastavi…Nedochadza ale ku komplet synchronizacii, ale len k synchronizacie podla historie v danom dni…je to nasledne rychlejsie
No ale u mna to vyskakuje v intervaloch cca 5 sekund stale dokola aj ked nic nepozriem, zastavi sa to az ked prejde do rezimu spanku ale ked to zobudim zacne to znova nacitavat.
zaloguj to a posli kodi.log ... potom to budem vediet opravit. mne sa take nedeje
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Mám problém s Stream Cinema, alebo možno s Kodi priamo, nejak to neviem identifikovať.
Začalo to postupne už okolo Vianoc, pozerám film, ten sa začal sekať tak som ho vypol a chcel som zapnúť znova, ale už mi vyhodilo chybu
certificate verify failed (_ssl.c:726). Keď vypnem SC tak už potom SC neotvorím a opäť ta chyba. Zo začiatku to robilo iba sporadicky ale teraz už je to častejšie. Akoby by odpojilo bud SC alebo celé KODI od internetu.
Tu je log, dufam že pomôže.
https://kra.sk/file/CoENyu7F4Cjq
KODI 18.9
Android TV 9
Phillips PUS7304
Phillips 49PUS7304, Android TV PIE,
Ahoj, dnes rano mi chybi hodne obsahu, je nejaky problem? Vcera vecer to fungovalo v pohode. Diky za odpoved.
(23.01.2022, 07:44)alladdin Napsal(a): Ahoj, dnes rano mi chybi hodne obsahu, je nejaky problem? Vcera vecer to fungovalo v pohode. Diky za odpoved.
Uz se zda, ze je to v poradku, diky
@"BBaron" ako pokracujes z traktom kedy bude mozne pridavat filmy, serialy do traktu v matrixe
TV OLED 55 + Kodi - Soundbar HW-Q990B - Box Homatics 4K plus + CoreELEC
Ahojte ,mne sa stalo to že pri pustený HDR film čo predtým pohode pustil,teraz seká,pritom výberem len 9 Gb .rychlost mám dobrý.500/50mb.zacalo to piatok,celé vianočné sviatky sme pozerali bez problémov ,ostatne filmy idú napríklad cez YouTube púšťam akýkoľvek 4k film alebo obsahom HDR pohode prehra. bez sekanie .volal som provider internetu oni problém nemajú merali všetko majú poriadku. Len cez stream cinema ked púšťam tam robí.vcom môže byť problém?
Toto robili mne z ničoho nič jedného dňa začali veľké streamy sekať, rýchlosť som mal 200/20, všetci tvrdili že na ich strane problém nie je. Keď som dal sťahovať film zo stream Cinema, ťahalo to max rýchlosťou 30 Mbit. Keď som testoval rýchlosť inde, bola deklarovaná. Zmenil som poskytovateľa, rýchlosť mam teraz 250/25 a pri stream cinema žiaden problém, ťahá to max rýchlosťou, 4K filmy bez seknutia.
Evidentne môj predchádzajúci poskytovateľ nejako obmedzovali rýchlosť na kra.
(24.01.2022, 17:50)paterliny Napsal(a): Toto robili mne z ničoho nič jedného dňa začali veľké streamy sekať, rýchlosť som mal 200/20, všetci tvrdili že na ich strane problém nie je. Keď som dal sťahovať film zo stream Cinema, ťahalo to max rýchlosťou 30 Mbit. Keď som testoval rýchlosť inde, bola deklarovaná. Zmenil som poskytovateľa, rýchlosť mam teraz 250/25 a pri stream cinema žiaden problém, ťahá to max rýchlosťou, 4K filmy bez seknutia.
Evidentne môj predchádzajúci poskytovateľ nejako obmedzovali rýchlosť na kra. Ahoj nemozem zmeniť nemáme len ten je to wireless poskytovateľ a je to Radiolan. Fakt nechápem prečo je to tak už aj klasické filmy ktoré majú len 1080 rozlisenie a ledva má 3gb seká.pustam film cez Tv hdr+ dátový tok pozeral som cez router pohybuje okolo 65-70mb /s bez sekanie.
nejaky problem s kra? kodi vypisuje problem s prihlasovacimi udajmi a ked idem na stranku kra, tak ju nenacita
edit: uz to frci
@"Ramzess" napis na podporu kra.sk pripadne napis na podporu radiolanu
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Ahoj bbaron napísal som už všade aj kra aj do radiolanu vymenili mi ip , dns bránu ale nepomohlo .stále pomalé .provider tvrdý že má všetko poriadku,kra tiez že server bez problémov.uz sa pomaličky vzdávam sa že niekedy budem pozerať filmy.
(25.01.2022, 21:44)Ramzess Napsal(a): Ahoj bbaron napísal som už všade aj kra aj do radiolanu vymenili mi ip , dns bránu ale nepomohlo .stále pomalé .provider tvrdý že má všetko poriadku,kra tiez že server bez problémov.uz sa pomaličky vzdávam sa že niekedy budem pozerať filmy. ahoj, možno si tu už skúšal, ale ak nie, tak skús KODI odinštalovať a znovu nainštalovať (prípadne skús to urobiť najprv len s doplnkom SC), ktovie možno to pomôže....
@"Ramzess" napis mi tvoju IP do sukromnej spravy. Ja co mam merania z pluginu na rychlosti, tak ten radiolan je celkom dost vzlastny. mam tam nejakych znamich, tak to s nimi skusim poriesit....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Každé zapnutí kodi vyústí v hlášku "Server error", nezávisle na čase. Každé ráno kolem páté zmizí drtivá většina seriálů. Dělá to již cca týden. (Užity widgety a trakt).
@"Scn" posli kodi.log so zapnutym debugom. Potom budem vediet pomoct. Zial o 5 rano niesom hore, tak to neviem pozriet...
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Zdravím, asi od včera mi po spuštění filmu nebo seriálu naskakuje hláška, že "přehrávání selhalo- jednu nebo více položek se nepodařilo přehrát. Více informací o této zprávě v protokolu".
Neděje se to u všeho.. Teď aktuálně u seriálu Vikingové 04x18-nejde spustit žádný stream.
Dokáže mi prosím někdo říct, kde je problém?
Od 3.2. som si vsimol ze mi ide prehrat iba epizody ktore som uz videl. pri novych, nepozretych mi to preblikne ako keby som mal BAN. Sprava sa to rovnako na obidvich zariadeniach co pouzivam.
Vytvoril som si novy plateny ucet na kra, s nim nejde prehrat absolutne nic.
Skusal som sa prihlasit cez mobilny internet a vsetko ide ako ma. Takze sipim ze mam u providera, cder alebo kra nieco blokovane...
Nieco sa menilo?
|