• 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Invalit user name
#1
Dobry den prajem, som uplny laik, co sa tyka nastavovania v aplikacii cinema stream. Mam kodi cez kra a neviem kde sa stala chyba, ked mi
aplikacia hlasi invalid user name a nejde mi tym padom otvorit cinema stream. Meno ani heslo som nemenila a ked si ho chcem pozriet v nastaveniach , tak mi da uplne prazdnu obrazovku bez popisov, takze ani nemam kde nastavit moje meno a heslo.
Som uz zufala, skusala som odinstalovat, opat stiahnut doplnok ale nastavenie mena a hesla nejde.
Prosim o radu.
Dakujem velmi pekne.
D.
  Odpovědět
#2
Skuste postupovat podla navodu na instalaciu odtialto: https://stream-cinema.online/install
Je tam popisany krok za krokom.

ale v skratke sprave toto:
  • Spustite KODI
  • Zvoľte vľavo hore ozubené kolečko
  • Pokračujte na System
  • V ľavo až úplne dole, kde je ozubene kolecko a vedla neho text: Základní klikanim na text treba klikat až sa zobrazí Expert
  • Vráťte sa späť na úvodnú obrazovku KODI (klávesou ESC alebo backspace)
  • Vyberte doplnky
  • Vyberte stream cinema
  • otvorte nastavenie pre stream cinema
  • zadajte prihlasovacie udaje, uz by mali byt vidiet vsetky polozky....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
#3
(15.11.2021, 13:51)BBaron Napsal(a): Skuste postupovat podla navodu na instalaciu odtialto: https://stream-cinema.online/install
Je tam popisany krok za krokom.

ale v skratke sprave toto:
  • Spustite KODI
  • Zvoľte vľavo hore ozubené kolečko
  • Pokračujte na System
  • V ľavo až úplne dole, kde je ozubene kolecko a vedla neho text: Základní klikanim na text treba klikat až sa zobrazí Expert
  • Vráťte sa späť na úvodnú obrazovku KODI (klávesou ESC alebo backspace)
  • Vyberte doplnky
  • Vyberte stream cinema
  • otvorte nastavenie pre stream cinema
  • zadajte prihlasovacie udaje, uz by mali byt vidiet vsetky polozky....