• 3 Hlas(ů) - 3.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hlásenie chýb
Potvrdzujem, mal som rovnaku chybu ako dragostad, pomohla zmena DNS. Resp. stacil nasledny restart routera. Zaujimave, ze nesla sc na windowse ani android tv, ale na tablete vsetko slo bez problema (a rovnaka wifi vsade)
  Odpovědět
mám rovnakú chybu, na android tv, DNS 1 som nastavil na 1.1.1.1 a dns2 som nechal prázdne po reštarte routera, ma pripojilo na wifi, ale tá nemala prístup na internet, neviete niekto, de som spravil chybu?
  Odpovědět
@BBaron ano  mam android 8.1. Chapem to spravne ze v tesla boxe najdem appku kodi a vymazem  jej data? V prilohe som nahral ten log este raz. . Vyskusam a dam vediet ako som dopadol. Dakujem za pomoc. Napsal(a):@"Siprak" zle predpokladas ... nepredpokladaj nic a posli cely log. Toto co si poslal je len nasledok toho, co sa skutocne stalo. Predpokladam ale, ze nemas aktivne predplatne. Takze si bud nekupil dalsie predplatne, alebo si neuplatnil poukazku.

@"mrhyde1980" nestihol som pozriet ten log a expiroval. Predpokladam vsak, ze je problem s miestom. Reinstal SC nepomoze. Ak mas android, tak rychli navod je, ze zmazes data pre appku a znova nainstalujes repozitar a plugin. Problem je v tom, ze KODI po sebe necisti cache, ktora ti zjavne zahltila zariadenie, ktore to uz jednoducho nezvlada.

@"Dragodast" skus si nastavit DNS na IP: 1.1.1.1


Přiložené soubory
.txt   current log.txt (Velikost: 68.96 KB / Stažení: 6)
  Odpovědět
@"mrhyde1980" ten log si poslal zle, lebo si nezapol "debug", takze sa zalogovalo malo udajov. V kazdom pripade ak vymazes data z toho KODI, tak by ti to malo ist bez problemov, len bude treba znova nainstalovat doplnok.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
Na televizi (zařízení Vero OSMC 4K+), v PC i v telefonu se i mě v KODI při otevření Stream Cinema najednou zobrazuje tato chyba. Minulý týden nic. To snad už není náhoda. Odborník nejsem. Máte návrh, co s tím?
  Odpovědět
@"janis01" zabudol si napisat o aku chybu sa jedna...
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
Jedná se o chybu, kterou hlásil před pár dny dragodast - HTTPS problém. Na žádném zařízení se nemohu přihlásit v KODI do Stream Cinema. Jiné doplňky, které mám aktivní, fungují. Jinou síť nemám k dispozici. Minulý týden bylo vše bez problémů. Jak jsem psal, nejsem v tom expert. Zkusil jsem vypnout router ze sítě, nepomohlo to. Zatím jsem tedy nepřeinstalovával celé KODI. Ale asi to nemá smysl, protože to nejde ve všech třech zařízeních. Navíc v telefonu jsem dlouho aplikaci nevyužíval. V PC  a v televizi často, nejvíce přes rozhraní Vero 4K+ připojené k TV. Do routeru se stejně nedostanu, vstup přes IP adresu routeru - brány IPV4 (našel jsem info na netu) nemá odezvu.
  Odpovědět
(27.09.2020, 18:30)janis01 Napsal(a): Jedná se o chybu, kterou hlásil před pár dny dragodast - HTTPS problém. Na žádném zařízení se nemohu přihlásit v KODI do Stream Cinema. Jiné doplňky, které mám aktivní, fungují. Jinou síť nemám k dispozici. Minulý týden bylo vše bez problémů. Jak jsem psal, nejsem v tom expert. Zkusil jsem vypnout router ze sítě, nepomohlo to. Zatím jsem tedy nepřeinstalovával celé KODI. Ale asi to nemá smysl, protože to nejde ve všech třech zařízeních. Navíc v telefonu jsem dlouho aplikaci nevyužíval. V PC  a v televizi často, nejvíce přes rozhraní Vero 4K+ připojené k TV. Do routeru se stejně nedostanu, vstup přes IP adresu routeru - brány IPV4 (našel jsem info na netu) nemá odezvu.
My máme stejný problém už druhy den. Jsem absolutní laik, takže vidím, že mi to píše chyba certifikátu, zadání certifikátu selhalo. Stránku si nevyhledám, proste tam není. Mám předplaceno do června příštího roku.
  Odpovědět
@"janis01" a @"Jitka" pravdedpodobne je problem s datum a casom na vasom zariadeni. Pre vasu aj nasu bezpecnost pouzivame zabezpecene spojenie so serverom, pri ktorom je dolezite mat spravny datum a cas. Skuste skontrolovat datum a cas, ktory tam mate nastaveny.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
(27.09.2020, 22:35)BBaron Napsal(a): @"janis01" a @"Jitka" pravdedpodobne je problem s datum a casom na vasom zariadeni. Pre vasu aj nasu bezpecnost pouzivame zabezpecene spojenie so serverom, pri ktorom je dolezite mat spravny datum a cas. Skuste skontrolovat datum a cas, ktory tam mate nastaveny.
Zjistil jsem, že problém mám pouze doma. Jakmile se přesunu do přechodného bydliště v jiném městě, tak tam vše funguje. Doma problém přetrvává 2. týden. 
Problém s časem - myslíte na počítači (telefon, TV), routeru nebo v KODI? V PC, TV na telefonu mám čas správný - automaticky nastaven.
  Odpovědět
Caute na zariadeni xiaomi mibox mi fungoval doplnok v pohode po asi troch mesiacoch mi zacal vypispvat url open error no adress associated with hostname a ked hlasku potvrdim tak vypise este https://stream-cinema.online/kodi/?lang=...uid=598eb6
Pripojeny som stale na wifi kde to fungoval normalne pokial krabicku pripojim napriklad na hotspot cez mobilne data tak funguje normalne . Viete mi poradit ako to vyriesit ?
Volal som aj providerovy a ten mi povedal ze ziadne obmedzenia nerobil ze by obmedzoval streamovanie alebo podobne .
Dakujem
  Odpovědět
Ahojte, prestal fungovat doplnok Markizy, nevite nahodou kedy by mohol byt nejaky update, dakujem
  Odpovědět
@"janis01" nastav si DNS na 1.1.1.1 a skus ci ti to ide. Napis mi pls aj tvojho providera.

@"jozinko1989" pre teba plati to iste ako pre @"janis01" . Nastav si DNS na 1.1.1.1 a napis mi aj tvojho providera.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
@jozinko1989: Ak máš Telekom, všimol som si jednu vec. SC nefunguje lebo vás provider prepne na neverejnú IP adresu. Robia to ak majú problémy v sieti. Netrvá to dlho a znova vás prepnú na verejnú IP adresu, potom už nie je so SC problém.
  Odpovědět
ja mam telekom ale mam pevnu IP a tak ma nemozu prepnut na neverejnu IP ... mozno to je cesta, ale je to tusim +3EUR mesacne....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
(08.10.2020, 10:23)BBaron Napsal(a): @"janis01"  nastav si DNS na 1.1.1.1 a skus ci ti to ide. Napis mi pls aj tvojho providera.

@"jozinko1989" pre teba plati to iste ako pre @"janis01" . Nastav si DNS na 1.1.1.1 a napis mi aj tvojho providera.
Dnes jsem přijel domů a Stream Cinema najednou funguje na všech zařízeních. Uvidím, jak dlouho. Jinak poskytovatel internetu je omegatech.cz.
  Odpovědět
Dobrý večer chcem sa opýtať.... Neviete prečo mi nejde prehravat 4k filmy ak mám TV napojený na kabel a najrýchlejší net od Orange 600 optika. Vypíše mi ze zdroj je príliš pomaly aby sa prehrával v kuse pri som sme skúšali net a bez problému by mal film utiahnuť. Rozlíšenie 1080 s 34 GB utiahne a 4K co i len z 18GB nie.... Treba niečo nastaviť....???
  Odpovědět
treba nastavit na boxe v KODI prepustanie audia. a to takto:
1) nastavenie
2) system
3) audio
4) povolenie preposielanie zvukoveho signalu (passthru) - a tu si uz ponastavovat podla TV/receivra

zaroven treba mat vypnute
1) nastavenia
2) prehravac
3) video
4) synchronizovat voci obrazovke

potom by ti to malo prestat sekat ...

dalsia vec je, ze by si mal nastavit vacsi buffer, ale pri 600Mbps by ti to malo zvladat aj bez toho....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
Ahojte, mam jeden maly problem, neviem ako mam nastavit auto vyber streamu aby mi pustalo SK jazyk, mam nastavene aby bralo podla audia a dal som SK ako primarny aj sekundarny a aj tak mi pusti stream v CZ jazyku a musim to stale prepinat manualne, obcas ale len vynimocne to pusti spravne. Pozeram hlavne Dva a pol chlapa kde som si vsimol tento problem. Dakujem
  Odpovědět
Dobrý deň asi dva dni mi nejde pridávať filmy do trakt zoznamov
  Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)