@"mrhyde1980" ten log si poslal zle, lebo si nezapol "debug", takze sa zalogovalo malo udajov. V kazdom pripade ak vymazes data z toho KODI, tak by ti to malo ist bez problemov, len bude treba znova nainstalovat doplnok.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Na televizi (zařízení Vero OSMC 4K+), v PC i v telefonu se i mě v KODI při otevření Stream Cinema najednou zobrazuje tato chyba. Minulý týden nic. To snad už není náhoda. Odborník nejsem. Máte návrh, co s tím?
@"janis01" zabudol si napisat o aku chybu sa jedna...
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Jedná se o chybu, kterou hlásil před pár dny dragodast - HTTPS problém. Na žádném zařízení se nemohu přihlásit v KODI do Stream Cinema. Jiné doplňky, které mám aktivní, fungují. Jinou síť nemám k dispozici. Minulý týden bylo vše bez problémů. Jak jsem psal, nejsem v tom expert. Zkusil jsem vypnout router ze sítě, nepomohlo to. Zatím jsem tedy nepřeinstalovával celé KODI. Ale asi to nemá smysl, protože to nejde ve všech třech zařízeních. Navíc v telefonu jsem dlouho aplikaci nevyužíval. V PC a v televizi často, nejvíce přes rozhraní Vero 4K+ připojené k TV. Do routeru se stejně nedostanu, vstup přes IP adresu routeru - brány IPV4 (našel jsem info na netu) nemá odezvu.
(27.09.2020, 18:30)janis01 Napsal(a): Jedná se o chybu, kterou hlásil před pár dny dragodast - HTTPS problém. Na žádném zařízení se nemohu přihlásit v KODI do Stream Cinema. Jiné doplňky, které mám aktivní, fungují. Jinou síť nemám k dispozici. Minulý týden bylo vše bez problémů. Jak jsem psal, nejsem v tom expert. Zkusil jsem vypnout router ze sítě, nepomohlo to. Zatím jsem tedy nepřeinstalovával celé KODI. Ale asi to nemá smysl, protože to nejde ve všech třech zařízeních. Navíc v telefonu jsem dlouho aplikaci nevyužíval. V PC a v televizi často, nejvíce přes rozhraní Vero 4K+ připojené k TV. Do routeru se stejně nedostanu, vstup přes IP adresu routeru - brány IPV4 (našel jsem info na netu) nemá odezvu. My máme stejný problém už druhy den. Jsem absolutní laik, takže vidím, že mi to píše chyba certifikátu, zadání certifikátu selhalo. Stránku si nevyhledám, proste tam není. Mám předplaceno do června příštího roku.
@"janis01" a @"Jitka" pravdedpodobne je problem s datum a casom na vasom zariadeni. Pre vasu aj nasu bezpecnost pouzivame zabezpecene spojenie so serverom, pri ktorom je dolezite mat spravny datum a cas. Skuste skontrolovat datum a cas, ktory tam mate nastaveny.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
(27.09.2020, 22:35)BBaron Napsal(a): @"janis01" a @"Jitka" pravdedpodobne je problem s datum a casom na vasom zariadeni. Pre vasu aj nasu bezpecnost pouzivame zabezpecene spojenie so serverom, pri ktorom je dolezite mat spravny datum a cas. Skuste skontrolovat datum a cas, ktory tam mate nastaveny. Zjistil jsem, že problém mám pouze doma. Jakmile se přesunu do přechodného bydliště v jiném městě, tak tam vše funguje. Doma problém přetrvává 2. týden.
Problém s časem - myslíte na počítači (telefon, TV), routeru nebo v KODI? V PC, TV na telefonu mám čas správný - automaticky nastaven.
Caute na zariadeni xiaomi mibox mi fungoval doplnok v pohode po asi troch mesiacoch mi zacal vypispvat url open error no adress associated with hostname a ked hlasku potvrdim tak vypise este https://stream-cinema.online/kodi/?lang=...uid=598eb6
Pripojeny som stale na wifi kde to fungoval normalne pokial krabicku pripojim napriklad na hotspot cez mobilne data tak funguje normalne . Viete mi poradit ako to vyriesit ?
Volal som aj providerovy a ten mi povedal ze ziadne obmedzenia nerobil ze by obmedzoval streamovanie alebo podobne .
Dakujem
Ahojte, prestal fungovat doplnok Markizy, nevite nahodou kedy by mohol byt nejaky update, dakujem
@"janis01" nastav si DNS na 1.1.1.1 a skus ci ti to ide. Napis mi pls aj tvojho providera.
@"jozinko1989" pre teba plati to iste ako pre @"janis01" . Nastav si DNS na 1.1.1.1 a napis mi aj tvojho providera.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
@jozinko1989: Ak máš Telekom, všimol som si jednu vec. SC nefunguje lebo vás provider prepne na neverejnú IP adresu. Robia to ak majú problémy v sieti. Netrvá to dlho a znova vás prepnú na verejnú IP adresu, potom už nie je so SC problém.
ja mam telekom ale mam pevnu IP a tak ma nemozu prepnut na neverejnu IP ... mozno to je cesta, ale je to tusim +3EUR mesacne....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
(08.10.2020, 10:23)BBaron Napsal(a): @"janis01" nastav si DNS na 1.1.1.1 a skus ci ti to ide. Napis mi pls aj tvojho providera.
@"jozinko1989" pre teba plati to iste ako pre @"janis01" . Nastav si DNS na 1.1.1.1 a napis mi aj tvojho providera. Dnes jsem přijel domů a Stream Cinema najednou funguje na všech zařízeních. Uvidím, jak dlouho. Jinak poskytovatel internetu je omegatech.cz.
Dobrý večer chcem sa opýtať.... Neviete prečo mi nejde prehravat 4k filmy ak mám TV napojený na kabel a najrýchlejší net od Orange 600 optika. Vypíše mi ze zdroj je príliš pomaly aby sa prehrával v kuse pri som sme skúšali net a bez problému by mal film utiahnuť. Rozlíšenie 1080 s 34 GB utiahne a 4K co i len z 18GB nie.... Treba niečo nastaviť....???
treba nastavit na boxe v KODI prepustanie audia. a to takto:
1) nastavenie
2) system
3) audio
4) povolenie preposielanie zvukoveho signalu (passthru) - a tu si uz ponastavovat podla TV/receivra
zaroven treba mat vypnute
1) nastavenia
2) prehravac
3) video
4) synchronizovat voci obrazovke
potom by ti to malo prestat sekat ...
dalsia vec je, ze by si mal nastavit vacsi buffer, ale pri 600Mbps by ti to malo zvladat aj bez toho....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Ahojte, mam jeden maly problem, neviem ako mam nastavit auto vyber streamu aby mi pustalo SK jazyk, mam nastavene aby bralo podla audia a dal som SK ako primarny aj sekundarny a aj tak mi pusti stream v CZ jazyku a musim to stale prepinat manualne, obcas ale len vynimocne to pusti spravne. Pozeram hlavne Dva a pol chlapa kde som si vsimol tento problem. Dakujem
Dobrý deň asi dva dni mi nejde pridávať filmy do trakt zoznamov
(17.10.2020, 21:39)BBaron Napsal(a): treba nastavit na boxe v KODI prepustanie audia. a to takto:
1) nastavenie
2) system
3) audio
4) povolenie preposielanie zvukoveho signalu (passthru) - a tu si uz ponastavovat podla TV/receivra
zaroven treba mat vypnute
1) nastavenia
2) prehravac
3) video
4) synchronizovat voci obrazovke
potom by ti to malo prestat sekat ...
dalsia vec je, ze by si mal nastavit vacsi buffer, ale pri 600Mbps by ti to malo zvladat aj bez toho....
Niečo musi byť zlé v appke lebo nám download ukazuje 152.59mbps za sekundu a YouTube 4k videa inú bez problému. Nastavila som všetko ako ste kí napísali a nepomohlo....
@"Randalph" treba si precitat ako postupovat ked ti nieco nejde. Je to hned prvy prispevok v tomto threade.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
Dobry den, ked zapnem ikonku Kodi ostane len cierna obrazovka je nejaka porucha alebo upgrait dakujem
|