10.07.2024, 11:29
Ahoj,
obraciam sa na vas s problemom, ktory mam uz niekolko mesiacov a vobec neviem v com moze byt chyba.
Sekanie mrznutie a padanie SC+KODI
Ked pozeram cokolvek na SC tak po spusteni filmu ci serielu sa toho nemozem ani dotknut (pauza, pretocenie, atd...), lebo to okamzite bud sekne, alebo zmrzne cele KODI alebo dokonca aj cely Shield a pomoze len vytiahnutie z elektriky.
Rovnake priznaky aj ked menej caste su aj v pripade z prepnem audio stopu, ci chcem pokracovat v pozerani kde som skoncil.
Dost casto sa aj stava ze sa film vobec nespusti a po kratkom toceni kolieska vypise chybu ze zdroj sa neda prehrat.
Ked Film zapnem a pozeram vkuse bez prerusenia ide vsetko OK bez sekania plynule.
Jednoducho mrznutie je u mna na dennom poriadku a neviem si uz dat rady.
Vymenil som kvoli tomu Shield Pro 2017 za novy 2019 aj kvoli Doby Vision a mam pocit ze je to niekedy este horsie.
Skusal som to cez Internet UPC aj Telekom, nakolko mam doma dva internaty a to iste.
Prepojeny mam TV so Soundbarom cez eARC HDMI. Najskor bol Shield zapojeny do Soundbaru, ale mrzlo to ovela viac ako teraz ked Mam Shield do TV.
Napada mi este ci to nemoze byt HDMI kablami, momentalne mam: AlzaPower Core Premium HDMI 2.1 High Speed 8K 1.5m.
Alebo potom uz len nieco v nastaveniach, prikladam fotky ako to mam nastavene v TV, Shielde a KODI
obraciam sa na vas s problemom, ktory mam uz niekolko mesiacov a vobec neviem v com moze byt chyba.
Sekanie mrznutie a padanie SC+KODI
Ked pozeram cokolvek na SC tak po spusteni filmu ci serielu sa toho nemozem ani dotknut (pauza, pretocenie, atd...), lebo to okamzite bud sekne, alebo zmrzne cele KODI alebo dokonca aj cely Shield a pomoze len vytiahnutie z elektriky.
Rovnake priznaky aj ked menej caste su aj v pripade z prepnem audio stopu, ci chcem pokracovat v pozerani kde som skoncil.
Dost casto sa aj stava ze sa film vobec nespusti a po kratkom toceni kolieska vypise chybu ze zdroj sa neda prehrat.
Ked Film zapnem a pozeram vkuse bez prerusenia ide vsetko OK bez sekania plynule.
Jednoducho mrznutie je u mna na dennom poriadku a neviem si uz dat rady.
Vymenil som kvoli tomu Shield Pro 2017 za novy 2019 aj kvoli Doby Vision a mam pocit ze je to niekedy este horsie.
Skusal som to cez Internet UPC aj Telekom, nakolko mam doma dva internaty a to iste.
Prepojeny mam TV so Soundbarom cez eARC HDMI. Najskor bol Shield zapojeny do Soundbaru, ale mrzlo to ovela viac ako teraz ked Mam Shield do TV.
Napada mi este ci to nemoze byt HDMI kablami, momentalne mam: AlzaPower Core Premium HDMI 2.1 High Speed 8K 1.5m.
Alebo potom uz len nieco v nastaveniach, prikladam fotky ako to mam nastavene v TV, Shielde a KODI
LG OLED65B33, SAMSUNG HW-Q800C, NVIDIA SHIELD PRO 2019, UPC 600/80, Telekom 800/250