• 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problémy s prehrávaním
#1
Som IT amatér, mám nový účet na kra.sk a predplatné na jeden mesiac, mám opračný systém mac os x, mám KODI 18 verziu a posledný update na stream cinema cz sk,

Podarí sa mi na KODI vyhľadať nejaký film alebo seriál, ale prehrať mi už nejde, chvíľku aj vyzerá, že sa spustí, ale nepustí sa nakoniec nič

Vedel by mi niekto poradiť, čo s tým treba robiť?
  Odpovědět
#2
Ako IT amater skus priložiť log ,návod tu nájdeš na fore takže asi tak  Dodgy
Linux Enigma2 / Archiv CZSK premium V9 mtester270 / Stream Cinema 1.2.2 / update 28.08.2020 
  Odpovědět
#3
A předplatné máš aktivované? Přihlašovací údaje správné?
Jinak přečti si napřed FAQ
1x X96 MAX+ → Android 9.0 → Kodi 19.1 \ 1x PC → Windows 10 → Kodi 19.1 \ 1x H96 Pro+ → Android 7.1 → Kodi 19.1 \ 1x Beelink GT1 → Android TV 7.1 → Kodi 19.1
  Odpovědět
#4
Prepáčte pán kolega dovolím si vás doplniť , lebo obávam sa že nastane otázka čo je FAQ ???
tak ho trošku posunieme správným smerom pre istotu  Rolleyes https://forum.cder.sk/thread-26.html
Linux Enigma2 / Archiv CZSK premium V9 mtester270 / Stream Cinema 1.2.2 / update 28.08.2020 
  Odpovědět
#5
(31.05.2020, 21:45)PetrM Napsal(a): A předplatné máš aktivované? Přihlašovací údaje správné?
Jinak přečti si napřed FAQ

Predplatné som aktivoval, prihlasovacie údaje som kontroloval. Skúsim si prečítať ten FAQ. Dakujem
  Odpovědět
#6
(31.05.2020, 22:02)Han Solo Napsal(a): Prepáčte pán kolega dovolím si vás doplniť , lebo obávam sa že nastane otázka čo je FAQ ???
tak ho trošku posunieme správným smerom pre istotu  Rolleyes https://forum.cder.sk/thread-26.html

Dakujem za FAQ
  Odpovědět
#7
Ďakujem za pomoc, problém vyriešený.
  Odpovědět
#8
@"www.google.sk"
Možno by nás po tvojích príspevkoch zaujímalo, v čom bol tvoj problém a ako si ho vyriešil. Smile
  Odpovědět
#9
(01.06.2020, 06:37)rimko Napsal(a): @"www.google.sk"