Zdravím všechny,
rozchodil jsem CoreELEC na novy box, rozchodil jsem i ovladac pomocí SSH a příkazů jsem ho namapoval.
Každé tlačítko dělá normálně co má, ale ovladač blbne v tom smyslu že někdy jde plynule a hned a někdy musím tlačítko zmáčkjnout 5x a až potom zareaguje.
Baterie nové, na Android 9 uplně 100%, bez problémů.
nemá někdo zkušenost nebo tip na co se kouknout?
díky
2x box X88 Pro X3 - CoreELEC, 1x - x96mini - CoreELEC, 2x - win10, 1x - MacBook PRO.............. děkuji za super doplněk!
.....předem díky
2x box X88 Pro X3 - CoreELEC, 1x - x96mini - CoreELEC, 2x - win10, 1x - MacBook PRO.............. děkuji za super doplněk!
Vzdávám to. Počkám až na to bude vytvořen odlezený soubor a vše funkční.
jsem laik, je to má druhá krabička kam chci dát CoreELEC a za 3 dny co u toho sedím denně, jsem tam dostal CoreELEC namapoval přes SSH příkaz ovladač, zprovoznil displej, ovladač nastavil na přijatelné odezvy přes autostart.sh....... ale stále problém.
Za prvé, ovladač není 100%, stále občas nezareaguje ale celkem to jde. Jede tak na 90-95%.
Ale hlavně za druhé, po vypnutí boxu ho již ovladačem nezapnu. musím vyndat a zandat do el. sítě.
Nejsem vůbec zručný a zkušený v příkazovém řádku, v SSH atd... dělal jsem to na téhle krabičce poprvé tak ani nevím jestli vše dělám na 100%.
Takže děkuji moc Všem za rady a pomoc, ale asi radši počkám na zprovoznění boxu někým zkušeným. Zatím pojedu na (fuj)androidu
Vontar X88 Pro X3
Amologic S905x3
4gb/32gb - 1gbit Lan
DualWIfi 2,4Ghz - 5Ghz
Čo konkrétne ti na Vontar X3 nefunguje? Mám ho komplet funkčný na CoreELEC. Komplet celé rozbehanie linuxu na tomto boxe je záležitosť 20 minút
Ne že by na tom nějak moc záleželo, ale o který Vontar se jedná?
Vontar jako čínský výrobce dělá model s označením X88 Pro X3
https://www.aliexpress.com/item/40005447...web201603_
Ale taky model Vontar X3
https://www.aliexpress.com/item/40003901...web201603_
Já jen jestli chlapi nepíšete každý o jiném přístroji...