• 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rychlost / kvalita služby kra.sk
(19.05.2020, 22:31)nereknu Napsal(a):
(19.05.2020, 17:08)HellAngelxxx Napsal(a):
(19.05.2020, 16:20)yanick Napsal(a): Môže byť aj vo Windows, hlavne nech je to rovnakej sieti (wifi) ako zariadenie na ktorom sa používa SC. Vo Windows je to
tracert s01.kra.sk
dakujem, vecer skusim som zvedavy  Big Grin

Nereknu: ty neplat nic, odregistruj sa z fora a rob si co chces. Takym ako ty, sa nikdy nevyhovie

Asi jsi mě blbě pochopil. Zopakuji - nevadí mi platit, ale příjde mi trapné nabízet 10% slevu v okamžiku, kdy ta služba není 100% funkční. Já mám na s01.kra.sk a v01.kra.sk odezvu 4ms a prostě to nejede v hodinách, kdy si pouštím seriály. Ať si nabízí slevy, jakmile to pojede, ale do té doby to není služba, za kterou bych chtěl platit a je z principu jedno jestlo 1euro nebo 10euro za měsíc.
ved OK, ale platit predsa nic nemusis. Povedze ze teraz je SC v beta rezime a treba to cele vyladit. je na dobrovolnosti kazdeho tento fakt akceptovat a ci chce prispiet na chod alebo nie. bbaron sa vyjadril, ze sa na tom pracuje a asi sa aj naozaj pracuje. Kra funguje zas o nieco lepsie.
  Odpovědět
(19.05.2020, 22:47)HellAngelxxx Napsal(a): ved OK, ale platit predsa nic nemusis. Povedze ze teraz je SC v beta rezime a treba to cele vyladit. je na dobrovolnosti kazdeho tento fakt akceptovat a ci chce prispiet na chod alebo nie. bbaron sa vyjadril, ze sa na tom pracuje a asi sa aj naozaj pracuje. Kra funguje zas o nieco lepsie.

Tak je jasný, že na tom makají - umřít to určitě nenechají. Mají z toho business, o jakým se většině lidí může zdát. Tento měsíc dostali peníze minimálně na půlroční provoz i s nákupem dalšího hw. Ale napsat mail, kde se omlouvají a dají týden kompenzaci (za téměř měsíc nefunkční službu) a 10% slevu je víceméně urážka - a to nemluvím o tom, že i tak jsou o 20% dražší jak ws. To neměli raději psát nic Smile
  Odpovědět
ono ta funkcnost je otazna. Su uzivatelia ako ja, co nemaju problemy, sme asi menej narocny a uzivatelia, ktori maju vyzsie poziadavky a pre nich to slo zle.

ta kompenzacia je mozno "na smiech" ,ale da sa to brat ako urcite priznanie problemov a nie len zatlkanie a klamanie ze vsetko je OK a chyba je na strane uzivatelov
  Odpovědět
jako dát slevu 2€ na rok a ještě to označit jako "akci" ale jo, jako fór pobavilo.. třeba jim pár lidí zas pošle peníze.. já čekám až to bude fungovat.. to mě těch 50kč nepokaká ale radši to přístě zaplatím až to bude funkční služba, za rok totiž taky mlůže ale nemusí být funkční konkurence... takže se teď "uvázat" touhle megaslevou na další rok není zrovna lákavé...

každopádně doufám, že když je to teďka dobře placený business odrazí se to i na kvalitě samotného pluginu...(bez ironie)
  Odpovědět
@nereknu
Ono je to veľmi subjektívne, nemuseli napísať nič a myslím si, že by sa nič nestalo.
Ospravedlnili sa, dali zľavu a týždeň zadarmo. Jasné, že mohli dať mesiac zadarmo a/alebo 50% zľavu. Ale zase by sa našli ľudia, ktorým by sa to zdalo málo. Faktom je, že ľudia, ktorí sa kvôli výpadkom nemohli dostať k vlastným súborom je asi menej ako.prstov na ruke drevorubača.
Úprimne, mňa ten mail prekvapil, všetkým je jasné, že Kra nemá.s uložislami ako OneDrive alebo Google Drive nič spoločné, nikto si tam nezálohuje svoje údaje alebo fotky. A naozaj som nečakal mail: "Mrzí nás, že ste sa nedostali k svojmu warezu, ako ospravedlnenie vám dávame týždeň zadarmo a zľavu k tomu."
Chápem, že sú ľudia, ktorí sa na to pozerajú z inej perspektívy a netvrdím, že sa mýlia. Len som chcel objasniť ako to vidím ja.
  Odpovědět
(20.05.2020, 00:26)yanick Napsal(a): @nereknu
Ono je to veľmi subjektívne, nemuseli napísať nič a myslím si, že by sa nič nestalo.
Ospravedlnili sa, dali zľavu a týždeň zadarmo. Jasné, že mohli dať mesiac zadarmo a/alebo 50% zľavu. Ale zase by sa našli ľudia, ktorým by sa to zdalo málo. Faktom je, že ľudia, ktorí sa kvôli výpadkom nemohli dostať k vlastným súborom je asi menej ako.prstov na ruke drevorubača.
Úprimne, mňa ten mail prekvapil, všetkým je jasné, že Kra nemá.s uložislami ako OneDrive alebo Google Drive nič spoločné, nikto si tam nezálohuje svoje údaje alebo fotky. A naozaj som nečakal mail: "Mrzí nás, že ste sa nedostali k svojmu warezu, ako ospravedlnenie vám dávame týždeň zadarmo a zľavu k tomu."
Chápem, že sú ľudia, ktorí sa na to pozerajú z inej perspektívy a netvrdím, že sa mýlia. Len som chcel objasniť ako to vidím ja.
Myslím, že po takýchto negatívnch reakciách už ani nič v budúcnosti nenapíšu a zľavy nebudú žiadne. Vždy sa nájdu nespokojenci, ktorým sa bude všetko máliť.
Mnohí majú veľké oči, koľko zarobili, ale náklady, vstupné investície a v neposlenom rade odmena za prácu ludí nestojí málo. Oni nefungujú roky ako WS, že by už mali našetrené, aby mohli investovať do ďalšieho HW. Takže je logické, že teraz na začiatku si nemôžu dovoliť dať 50% zľavu. Keď si u nich zakúpite rok, tak ten rok musia z tej sumy, čo teraz zaplatíte platiť všetky náklady, to nie je o tom, že teraz ste im jednorazovo dali "veľa" peňazí. Prepočítajte si tú sumu za rok na 12 mesiacov a zistíte, že to máte velice lacno a neviem čo by ste za tú cenu chceli. Keď ste nároční, tak si kúpne Netflix, HBO...je kopec možností. Len tu mám pocit, že sa najviac sťažujú takí, čo sú na jednej strane nároční a na druhej strane by všetko chceli najlepšie zadarmo. Mnohí zrejme netušia koľko je za tým práce a zrejme si myslia, že pre ich 4K filmy bude kopec ľudí pracovať zadarmo a na dobré slovo, ktorého by sa aj tak nedočkali, lebo si viem predstaviť, že aj keby to bolo zadarmo, tak by sa našli nespokojenci.
  Odpovědět
@"JL1" ono tych 79Mbps je dost hranicne na 68GB a 2h subor ... je to len tak tak, ze to bude stihat.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
(19.05.2020, 22:30)Han Solo Napsal(a): xiaom 

Počuj ma ty .... and spol ,  Stream cinema
zapnem ide ,nejde tak zapnem dačo iné a hotovo neriešim 
nebudem sa hrabať ani v v ip ani v mac adres ale tam si vy nikdy nedostanete lebo vaše tupé mozgy bežia len od A-po-D  Big Grin

Sorry ale toto mi už nedá nenapísať. Z akého dôvodu tu urážaš ludí ? Tvoje príspevky sú rad za radom osočovanie urážanie arogancia a vo vela prípadoch aj zbytočné. Ak máš nejaký pocit menejcennosti skús to ventilovať v tej tvojej záhradke (tuším ti už rajčiny rastú) a zdrž sa tých tvojich arogantných urážok nikto na to nieje zvedavý.
A ešte jedna vec nepíš aby som ta necitoval lebo kedykoľvek na teba budem reagovať budem ta citovať a môže ta aj rozdrapiť.

Ešte raz sorry za príspevok mimo téma
  Odpovědět
(18.05.2020, 19:11)stehan Napsal(a): @"Adam001"  povodne som sa nechcel do tejto komunikacie zapajat, tvoj nazor ti nikto neberie, ale mohol by si akcepotavt aj nazor ostatnych uzivatelov, ktori take problemy s prehravanim ako ty nemaju. Ano, server sa ladi, urcite nie je 100percentny, ale ze tebe neprehraje ani cez den viac ako 10gb subor bez sekania, je niekde inde chyba. Ja nemam problem pocas celeho dna pozerat aj 50Gb files. Je pravda ze medzi 20-22hod zvykne byt problem, ale nie vzdy. vid prispevok od @"duo4k" a mnoho ostanych. A to mam doma 100Mb optiku, cize ziaden zazrak na odpadnutie.Neustale prispevky o tom jak existuje len 4k a ostatne je nepozeratelne, alebo podla teba je to len pre luserov, je ziva katastrofa. (Nedobre spracovane 4k ripy-to je jedna katastrofa). Upozornujem dopredu ze robim s videom na profesionalnej urovni uz roky a nie iba ako konzument na pozeranie filmov. To uvadzam len pre istotu aby som sa vyhol tvojim odpovediam o dalsom amaterovi ktory nevie co je obraz.
Skus prispiet na toto forum niecim pozitivnym, co by mohlo pomoct a nie upozornovat na to ze existuje "nastastie" webshare a podobne nezmysli. Nerozumiem preco na ich fore nevelebis ich uzasny server a naco plytvas energiou tu. Testujem vsetky dostupne pluginy a servre a snazim sa davat pomocnu spetnu vazbu.
Pekny den.
To, že s tvojou 100MB optikou pozeráš 50GB film môžeš písať tomu čo seno žerie a nie nám  ( napr. mne čo mám 500 Mbps optiku a 1GB rýchlosť špičkového TV set top boxu a sekajú filmy už v SD kvalite..... Aká zázračné zariadenie to máš, že ti to tak fajne funguje ???? Rád si to s tebou vymením...... Smile
  Odpovědět
(20.05.2020, 12:13)JL1 Napsal(a): Tak som testol film ktorí má 68GB pr mojom nete 79Mbps skúsim ho testnúť ešte vo večerných hodinách ako sa to bude odlišovať, keby to takto šlo i večer o víkendu tak hurá 

Prosím, čím spouštíš ty statistiky viditelné ve videu? Díky
RPI3 a RPI2 Libreelec - Kodi 18.6 , Minix NEO U1 - Kodi 18.6
  Odpovědět
musim povedat ze sa to podstatne zlepsilo, aspon u mna...A myslim ze aj kra.sk sa zachovali vcelku solidne s tym tyzdnom naviac a zlavou - osobne som ani necakal ze sa k tomu vyjadria...Takze za mna aspon momentalne OK. Dik
  Odpovědět
(20.05.2020, 13:22)Dejeaux Napsal(a):
(18.05.2020, 19:11)stehan Napsal(a): @"Adam001"  povodne som sa nechcel do tejto komunikacie zapajat, tvoj nazor ti nikto neberie, ale mohol by si akcepotavt aj nazor ostatnych uzivatelov, ktori take problemy s prehravanim ako ty nemaju. Ano, server sa ladi, urcite nie je 100percentny, ale ze tebe neprehraje ani cez den viac ako 10gb subor bez sekania, je niekde inde chyba. Ja nemam problem pocas celeho dna pozerat aj 50Gb files. Je pravda ze medzi 20-22hod zvykne byt problem, ale nie vzdy. vid prispevok od @"duo4k" a mnoho ostanych. A to mam doma 100Mb optiku, cize ziaden zazrak na odpadnutie.Neustale prispevky o tom jak existuje len 4k a ostatne je nepozeratelne, alebo podla teba je to len pre luserov, je ziva katastrofa. (Nedobre spracovane 4k ripy-to je jedna katastrofa). Upozornujem dopredu ze robim s videom na profesionalnej urovni uz roky a nie iba ako konzument na pozeranie filmov. To uvadzam len pre istotu aby som sa vyhol tvojim odpovediam o dalsom amaterovi ktory nevie co je obraz.
Skus prispiet na toto forum niecim pozitivnym, co by mohlo pomoct a nie upozornovat na to ze existuje "nastastie" webshare a podobne nezmysli. Nerozumiem preco na ich fore nevelebis ich uzasny server a naco plytvas energiou tu. Testujem vsetky dostupne pluginy a servre a snazim sa davat pomocnu spetnu vazbu.
Pekny den.
To, že s tvojou 100MB optikou pozeráš 50GB film môžeš písať tomu čo seno žerie a nie nám  ( napr. mne čo mám 500 Mbps optiku a 1GB rýchlosť špičkového TV set top boxu a sekajú filmy už v SD kvalite..... Aká zázračné zariadenie to máš, že ti to tak fajne funguje ???? Rád si to s tebou vymením...... Smile
Menit si nic nemusis, na sene pri zrani si kludne pochutnaj. Neviem co je na 100Mbps optike divne ze streamuje 50Gb file. Matematika celkom jednoducha, dokonca az zakladna. Zariadenia ktore pouzivam mam v podpise, staci pohnut okom trochu nizsie. A nepisem to "nam" ale Adam001, to je tiez dost jasne uvedene hned na zaciatku mojho prispevku..
VU+ DUO 4k, TV4, Amazon FireStick 4k, RPi4 - LibreElec
  Odpovědět
(20.05.2020, 12:29)temporal Napsal(a): yanick@nereknu
Ono je to veľmi subjektívne, nemuseli napísať nič a myslím si, že by sa nič nestalo.
Ospravedlnili sa, dali zľavu a týždeň zadarmo. Jasné, že mohli dať mesiac zadarmo a/alebo 50% zľavu. Ale zase by sa našli ľudia, ktorým by sa to zdalo málo. Faktom je, že ľudia, ktorí sa kvôli výpadkom nemohli dostať k vlastným súborom je asi menej ako.prstov na ruke drevorubača.
Úprimne, mňa ten mail prekvapil, všetkým je jasné, že Kra nemá.s uložislami ako OneDrive alebo Google Drive nič spoločné, nikto si tam nezálohuje svoje údaje alebo fotky. A naozaj som nečakal mail: "Mrzí nás, že ste sa nedostali k svojmu warezu, ako ospravedlnenie vám dávame týždeň zadarmo a zľavu k tomu."
Chápem, že sú ľudia, ktorí sa na to pozerajú z inej perspektívy a netvrdím, že sa mýlia. Len som chcel objasniť ako to vidím ja.
Myslím, že po takýchto negatívnch reakciách už ani nič v budúcnosti nenapíšu a zľavy nebudú žiadne. Vždy sa nájdu nespokojenci, ktorým sa bude všetko máliť.
Mnohí majú veľké oči, koľko zarobili, ale náklady, vstupné investície a v neposlenom rade odmena za prácu ludí nestojí málo. Oni nefungujú roky ako WS, že by už mali našetrené, aby mohli investovať do ďalšieho HW. Takže je logické, že teraz na začiatku si nemôžu dovoliť dať 50% zľavu. Keď si u nich zakúpite rok, tak ten rok musia z tej sumy, čo teraz zaplatíte platiť všetky náklady, to nie je o tom, že teraz ste im jednorazovo dali "veľa" peňazí. Prepočítajte si tú sumu za rok na 12 mesiacov a zistíte, že to máte velice lacno a neviem čo by ste za tú cenu chceli. Keď ste nároční, tak si kúpne Netflix, HBO...je kopec možností. Len tu mám pocit, že sa najviac sťažujú takí, čo sú na jednej strane nároční a na druhej strane by všetko chceli najlepšie zadarmo. Mnohí zrejme netušia koľko je za tým práce a zrejme si myslia, že pre ich 4K filmy bude kopec ľudí pracovať zadarmo a na dobré slovo, ktorého by sa aj tak nedočkali, lebo si viem predstaviť, že aj keby to bolo zadarmo, tak by sa našli nespokojenci.

Pokusím se to shrnout - zaplatil jsem službu a je úplně jedno jestli to stojí euro nebo 10 euro. Za to, že jsem zaplatil bych měl dostat slibovanou službu, která pojede jak má a ne, že to nepojede skoro vůbec - s občasnými výpadky se samozřejmě počítá. Teď jsme dostali týden zdarma za něco, co jsem během 3 týdnů nemohl využít a k tomu 10% slevu. Takže mám za další měsíc znovu zaplatit za službu, která nejede jak má a těch 10% mě má navnadit? Jak jsem psal - za službu jsem ochoten platit klidně i víc než u webshare, ale musí to prostě jet a tím že to BBaron odpojil od ws předčasně (nebyl kra.sk 100% odladěn), tak kra.sk jen přišel o zákázníky jako já (já tomu dám za měsíc ještě šanci, pokud nebude konkurence v lepším stavu), kteří by za to platili.
  Odpovědět
nereknu : a stale ti to nejde ? ved uz vacsina ludi pise , ze to chodi dobre ..
  Odpovědět
(21.05.2020, 11:21)nereknu Napsal(a):
(20.05.2020, 12:29)temporal Napsal(a): yanick@nereknu
Ono je to veľmi subjektívne, nemuseli napísať nič a myslím si, že by sa nič nestalo.
Ospravedlnili sa, dali zľavu a týždeň zadarmo. Jasné, že mohli dať mesiac zadarmo a/alebo 50% zľavu. Ale zase by sa našli ľudia, ktorým by sa to zdalo málo. Faktom je, že ľudia, ktorí sa kvôli výpadkom nemohli dostať k vlastným súborom je asi menej ako.prstov na ruke drevorubača.
Úprimne, mňa ten mail prekvapil, všetkým je jasné, že Kra nemá.s uložislami ako OneDrive alebo Google Drive nič spoločné, nikto si tam nezálohuje svoje údaje alebo fotky. A naozaj som nečakal mail: "Mrzí nás, že ste sa nedostali k svojmu warezu, ako ospravedlnenie vám dávame týždeň zadarmo a zľavu k tomu."
Chápem, že sú ľudia, ktorí sa na to pozerajú z inej perspektívy a netvrdím, že sa mýlia. Len som chcel objasniť ako to vidím ja.
Myslím, že po takýchto negatívnch reakciách už ani nič v budúcnosti nenapíšu a zľavy nebudú žiadne. Vždy sa nájdu nespokojenci, ktorým sa bude všetko máliť.
Mnohí majú veľké oči, koľko zarobili, ale náklady, vstupné investície a v neposlenom rade odmena za prácu ludí nestojí málo. Oni nefungujú roky ako WS, že by už mali našetrené, aby mohli investovať do ďalšieho HW. Takže je logické, že teraz na začiatku si nemôžu dovoliť dať 50% zľavu. Keď si u nich zakúpite rok, tak ten rok musia z tej sumy, čo teraz zaplatíte platiť všetky náklady, to nie je o tom, že teraz ste im jednorazovo dali "veľa" peňazí. Prepočítajte si tú sumu za rok na 12 mesiacov a zistíte, že to máte velice lacno a neviem čo by ste za tú cenu chceli. Keď ste nároční, tak si kúpne Netflix, HBO...je kopec možností. Len tu mám pocit, že sa najviac sťažujú takí, čo sú na jednej strane nároční a na druhej strane by všetko chceli najlepšie zadarmo. Mnohí zrejme netušia koľko je za tým práce a zrejme si myslia, že pre ich 4K filmy bude kopec ľudí pracovať zadarmo a na dobré slovo, ktorého by sa aj tak nedočkali, lebo si viem predstaviť, že aj keby to bolo zadarmo, tak by sa našli nespokojenci.

Pokusím se to shrnout - zaplatil jsem službu a je úplně jedno jestli to stojí euro nebo 10 euro. Za to, že jsem zaplatil bych měl dostat slibovanou službu, která pojede jak má a ne, že to nepojede skoro vůbec - s občasnými výpadky se samozřejmě počítá. Teď jsme dostali týden zdarma za něco, co jsem během 3 týdnů nemohl využít a k tomu 10% slevu. Takže mám za další měsíc znovu zaplatit za službu, která nejede jak má a těch 10% mě má navnadit? Jak jsem psal - za službu jsem ochoten platit klidně i víc než u webshare, ale musí to prostě jet a tím že to BBaron odpojil od ws předčasně (nebyl kra.sk 100% odladěn), tak kra.sk jen přišel o zákázníky jako já (já tomu dám za měsíc ještě šanci, pokud nebude konkurence v lepším stavu), kteří by za to platili.

Bežnému uživateľovi to ide stále. Zato, že ty potrebuješ neviem akú vysokú kvalitu v prime time, to je už tvoj problém. Nikde vo všeobecných obchodných podmienkach nemáš záväzok, že ti garantujú nejakú rýchlosť alebo vysokú kvalitu. Takže si najprv prečítaj za čo si zaplatil a aké sú povinnosti poskytovateľa. Keď chceš kvalitu, ktorú ti niekto garantuje, tak si ju kúp u niekoho, kto sa ti zaviaže už v zmluve, že ju dostaneš. A potom môžes nadávať oprávnene. A samozrejme bude to stáť podstatne viac. Ale vypisovať, že nič nejde už týždne je čisté klamstvo. Iks ľudí tu už napísalo, že to funguje normálne. Dokonca tu sú aj dôkazné videá.
  Odpovědět
(22.05.2020, 11:21)temporal Napsal(a):
(21.05.2020, 11:21)nereknu Napsal(a):
(20.05.2020, 12:29)temporal Napsal(a): yanick@nereknu
Ono je to veľmi subjektívne, nemuseli napísať nič a myslím si, že by sa nič nestalo.
Ospravedlnili sa, dali zľavu a týždeň zadarmo. Jasné, že mohli dať mesiac zadarmo a/alebo 50% zľavu. Ale zase by sa našli ľudia, ktorým by sa to zdalo málo. Faktom je, že ľudia, ktorí sa kvôli výpadkom nemohli dostať k vlastným súborom je asi menej ako.prstov na ruke drevorubača.
Úprimne, mňa ten mail prekvapil, všetkým je jasné, že Kra nemá.s uložislami ako OneDrive alebo Google Drive nič spoločné, nikto si tam nezálohuje svoje údaje alebo fotky. A naozaj som nečakal mail: "Mrzí nás, že ste sa nedostali k svojmu warezu, ako ospravedlnenie vám dávame týždeň zadarmo a zľavu k tomu."
Chápem, že sú ľudia, ktorí sa na to pozerajú z inej perspektívy a netvrdím, že sa mýlia. Len som chcel objasniť ako to vidím ja.
Myslím, že po takýchto negatívnch reakciách už ani nič v budúcnosti nenapíšu a zľavy nebudú žiadne. Vždy sa nájdu nespokojenci, ktorým sa bude všetko máliť.
Mnohí majú veľké oči, koľko zarobili, ale náklady, vstupné investície a v neposlenom rade odmena za prácu ludí nestojí málo. Oni nefungujú roky ako WS, že by už mali našetrené, aby mohli investovať do ďalšieho HW. Takže je logické, že teraz na začiatku si nemôžu dovoliť dať 50% zľavu. Keď si u nich zakúpite rok, tak ten rok musia z tej sumy, čo teraz zaplatíte platiť všetky náklady, to nie je o tom, že teraz ste im jednorazovo dali "veľa" peňazí. Prepočítajte si tú sumu za rok na 12 mesiacov a zistíte, že to máte velice lacno a neviem čo by ste za tú cenu chceli. Keď ste nároční, tak si kúpne Netflix, HBO...je kopec možností. Len tu mám pocit, že sa najviac sťažujú takí, čo sú na jednej strane nároční a na druhej strane by všetko chceli najlepšie zadarmo. Mnohí zrejme netušia koľko je za tým práce a zrejme si myslia, že pre ich 4K filmy bude kopec ľudí pracovať zadarmo a na dobré slovo, ktorého by sa aj tak nedočkali, lebo si viem predstaviť, že aj keby to bolo zadarmo, tak by sa našli nespokojenci.

Pokusím se to shrnout - zaplatil jsem službu a je úplně jedno jestli to stojí euro nebo 10 euro. Za to, že jsem zaplatil bych měl dostat slibovanou službu, která pojede jak má a ne, že to nepojede skoro vůbec - s občasnými výpadky se samozřejmě počítá. Teď jsme dostali týden zdarma za něco, co jsem během 3 týdnů nemohl využít a k tomu 10% slevu. Takže mám za další měsíc znovu zaplatit za službu, která nejede jak má a těch 10% mě má navnadit? Jak jsem psal - za službu jsem ochoten platit klidně i víc než u webshare, ale musí to prostě jet a tím že to BBaron odpojil od ws předčasně (nebyl kra.sk 100% odladěn), tak kra.sk jen přišel o zákázníky jako já (já tomu dám za měsíc ještě šanci, pokud nebude konkurence v lepším stavu), kteří by za to platili.

Bežnému uživateľovi to ide stále. Zato, že ty potrebuješ neviem akú vysokú kvalitu v prime time, to je už tvoj problém. Nikde vo všeobecných obchodných podmienkach nemáš záväzok, že ti garantujú nejakú rýchlosť alebo vysokú kvalitu. Takže si najprv prečítaj za čo si zaplatil a aké sú povinnosti poskytovateľa. Keď chceš kvalitu, ktorú ti niekto garantuje, tak si ju kúp u niekoho, kto sa ti zaviaže už v zmluve, že ju dostaneš. A potom môžes nadávať oprávnene. A samozrejme bude to stáť podstatne viac. Ale vypisovať, že nič nejde už týždne je čisté klamstvo. Iks ľudí tu už napísalo, že to funguje normálne. Dokonca tu sú aj dôkazné videá.
Ja myslim ze server kra.sk negarantuje rychlost a kvalitu ziadneho streamovanie, ved si predsa platime za ulozisko... :-)
VU+ DUO 4k, TV4, Amazon FireStick 4k, RPi4 - LibreElec
  Odpovědět
Pred dvoma týždňami som mal problémy so súbormi 20GB a viac, ale teraz je to už bez problémov. Včera som vyskúšal 40GB v hlavnom čase teda okolo deviatej a bez jediného záseku.
  Odpovědět
Teraz som pozeral Irishman, 10gb neustale sekal,ale 23 gb isiel plynule vyše cele tri hodiny
  Odpovědět
Potvrzuji také zlepšení, palec hore Smile Není to ještě 100%, ale už se to dá používat.
  Odpovědět
Ja sa bohužiaľ musím pridať. Dnes o 20:30 sme skúsili pozrieť American Beauty, ale aj tá najnižšia 2GB verzia filmu každé 2 minúty sekla a šup buffer. Prakticky nepozerateľné. Verím, že sa to zlepší.
  Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)