• 3 Hlas(ů) - 3.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hlásenie chýb
Ďakujem vám moc vyskúšam to dnes večer alebo zajtra a dám vedieť ako som dopadol Smile každopádne ďakujem Smile
  Odpovědět
Ďakujem moc!! Už mi to funguje Smile
  Odpovědět
Zdravím, mám takový problém s titulky.com, pokaždé, když chci najít nějaké titulky k jakémukoliv titulu, vyhodí mi to chybu. Log posílám..
  Odpovědět
@"kratos02" je tam problem s htttps certifikatom. skontroluj si datum aj cas....
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět
(25.11.2021, 22:22)BBaron Napsal(a): @"kratos02" je tam problem s htttps certifikatom. skontroluj si datum aj cas....
Ahoj, pokud jsi myslel datum a čas nastavení celého KODI, tak jsem to dal z5 do továrního nastavení a chyba je stále stejná. Zřejmě myslíš něco jiného, jinak nejsem odborník v tomto ohledu, prakticky všelijaké nastavení se snažím nějak dohledat než si nevím rady a pak si žádám radu přímo, leč jsem neuspěl. Omlouvám se, že působím starosti mojí nevědomostí jak zkontrolovat čas i datum..
  Odpovědět
@"kratos02" je to v podohe. Ak mas zle nastaveny datum a cas, tak nefunguju SSL certifikaty, ktore sa staraju o kryptovanu komunikaciu medze serverami. Treba sa pozriet v nastaveni zariadenia, ci mas spravny datum a cas. Ak mas par hodin rozdiel, tak uz to nemusi fungovat. Je to pre tvoju bezpecnost.
No a potom je dalsia vec. Ked mas spravny datum a cas, tak moze byt problem v CA certifikatoch, ked nemas aktualizovany zoznam root certifikatov. Viem, ze toto znie moc komplikovane, ale riesenie je v skutku jednoduche. Treba aktualizovat operacny system. Ak ti nejde aktualizovat, tak to uz je problem.
Napis co mas za zariadenie a aky operacny system tam mas. Snad ti pomozeme.
Viac info o Instalacii/Aktualizacii najdes na tomto linku.
  Odpovědět